Emrah AÇIKGÖZ'ün Kişisel Sahifesi.

Sosyal Medya Akışının FOC ve FCR metriklerini nasıl hesaplarız?

Selamlar,

ilginç, bir okadar farklı bir konu ile blog’umun başındayım. FCR ve FOC metrikleri callcenter dünyasına özgü görünse de özellikle şikayet çözen bir grupsanız temel taş olarak first contact resolution’u işaret eder. Bu yazı dizimde twitter den kurumsal hesap ile etkileşimde bulunan şirketin çözümü sonrası müşterilerin tekrar iletişime geçip geçmediğini hesaplayacağız.

Öncelikle temel tool olarak knime kullanıyoruz ve twitter’ın API metodundan faydalanarak datalara erişim sağlıyor ve connectorleri sağlıyoruz. İlgili yazı dizini buraya ekliyorum.

Nihai olarak node larla hesapladıktan sonra alttaki sonucu alarak ilginç ama bir okadar düşünüdürücü konuyu finalize ediyoruz.

Fazla sayıda business rule içerdiğini için aşamaları buradan yazamadım ama buradan benimle iletişime geçerseniz hızlıca yönlendirebilirim 🙂

Kolaylıklar.

  1. AŞKIN AÇIKGÖZ dedi ki:

    Çok güzel/faydalı ve bilgilendirici bir yazı olmuş. Eline emeğine yüreğine sağlık. ALLAH razı olsun. İyi çalışmalar. Bu arada bu akşam REGAİB kandili. Sizin, ailenizin ve tüm İSLAM aleminin kandili mübarek olsun. Selam ve dua ile. Sağlıcakla kalın..

Bir Yorum Yazın