Piyasada çok fazla var, çok sıkıntı çekende var bence aşağıdaki alanlara dikkat ederseniz büyük ölçüde rahat edersiniz.
Kendilerine ait olan web sitelerinden ticket sistemi ile yada online chat metodu ile hızlı destek verebiliyorlarmı ?
Yeterli kaynaklarla yeterli sayıda teknik personeli mevcut mu ?
Devamlı destek verecek müşteri temsilcileri varmı ?
Bu işte yeterli deneyime ve kaliteli referanslara sahipler mi ?
Bu güne kadar hizmet verdikleri müşterileri memnun mu ?
Yeterli deneme süresi ve para iade garantisi veriyorlar mı ?
Kaliteden ödün vermeden uygun fiyatlarla hizmet veriyorlar mı ?
Herhangi bir sorun çıkacak olursa bunu kısa sürede telafi edebilecek alt yapıları var mı ?
En önemlisi sistematik ve düzenli aldıkları BACKUP sistemleri var mı ?
86 doğumlu ve MIS Mezunu,
2009 Mayıs ayı itibariyle, 16 yılı aşkındır içinde olduğum kurumsal hayatı ardımda bırakarak, tam zamanlı olarak blogumun başına oturdum. Blogger olmak dışında, normalde ne iş yapıyorsun diye merak edenlere, 1 yıldır sadece bu işi yaptığımı söylemekten gurur duyarım.
2009 yılından beri emrahacikgoz.com.tr için yazıyorum, fotoğraf çekiyorum, blog üstüne blog açıyorum ve güzel markalarla güzel projeler üretmeye çalışıyorum.Blogun içeriğini kendim üretiyorum,yani yardırıyorum. Kendi kendimin patronu olduğumdan beri de kuralları tek başıma koyuyorum . Mesela, ta en başından beri içeri basın bülteni, herhangi bir tanıtım yazısı ya da hazır görsel girmesi yasak , Ne kadar kendi kendimin patronu olsam da, şu an bu satırları okuyanlardan biriyseniz, zaten her şeyin sizin sayenizde olduğunu da bilmenizi isterim.
gibi uzun bir cümleyi kurduktan sonra size vayyyy beeee! dedirtmek isterdim , lakin dünya öyle dönmüyor maalesef o kurumsal düzenin hala içerisinde, kapitalizmin bir parçası olarak devam ettiğim iş yaşantımda fırsat buldukça yazıyorum…